loading...
فروشگاه خرازی گل گندم
majid بازدید : 121 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عاشق نبودی تو من عاشقت بودم 
درقبله گاه عشق بودی تو معبودم 
آرام و آسوده در خواب خوش بودی 
یک لحظه من بی تو هرگز نیاسودم 
من با نفسهایم نام تورا خواندم 
کاش ای هوس بازم با تو نمی ماندم 
روزی که میگفتی من با تو میمانم 
روزی که دانستی من بی تو میمیرم 
روزی که با عشقت بستی به زنجیرم 
بازنده من بودم این بوده تقدیرم 
خوش باوری بودم پیش نگاه تو 
هر دم زچشمانت خواندم کلامی نو 
عشق تو چون برگی در دست طوفان بود 
دل کندن و رفتن پیش توآسان بود 
روزی به من گفتی دیگر نمیمانم 
گفتم که میمیرم گفتی که میمانم 
باور نمیکردم هرگز جدایی را 
آن آمدن با عشق این بی وفایی را .

برچسب ها لاو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 7530
  • کل نظرات : 875
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 697
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,356
  • بازدید ماه : 5,615
  • بازدید سال : 52,098
  • بازدید کلی : 3,898,501
  • مهدی احمدی - خاطره ها