loading...
فروشگاه خرازی گل گندم
majid بازدید : 187 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

من اگه خدا بودم

یه بار دیگه بنده هامو  میشمردم

ببینم كه یه وقت یكیشون تنها نمونده باشه

 


خدایا

یه سوال،

تو كسی رو داری كه بغلت كنه؟!

اخه خیلی آرومی...!!

 


وقتی میروی

حواست باشد

"حتما خدانگهدار را بگویی!"

تا خدا بیشتر حواسش را به من بدهد

آخر میدانی؟

خدا

به هوای تو مرا رها كرده است...

 


شب را دوست دارم...!

چرا كه در تاریكی چهره ها مشخص نیست!!

و من هر لحظه

این امید در درونم ریشه می زند

كه آمده ای

ولی من ندیده ام

 


 

یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید

راست میگه یا دروغ …

اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا

که با چشماشونم دروغ میگن …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 7530
  • کل نظرات : 875
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 697
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,219
  • بازدید ماه : 5,478
  • بازدید سال : 51,961
  • بازدید کلی : 3,898,364
  • مهدی احمدی - خاطره ها