loading...
فروشگاه خرازی گل گندم
majid بازدید : 97 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی


سلام آقاجون 


یا امام رضا اگه بدونی چه قدر دلم گرفته دلم میخواد همین الان بیام 


حرمتون یا امام رضا توروخدا تورو خدا تورو خدا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا


کارم هر چه زود تر درست کن 


به خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


دیگه دارم از پا مییوفتم 


دارم نابود میشم


یه لحظه که ازش دور میشم 


فقط گریه میکنم


گریههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


توروجون جوادتون کارمون درست کنید 


یه کلمه میگم التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 7530
  • کل نظرات : 875
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 697
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,340
  • بازدید ماه : 5,599
  • بازدید سال : 52,082
  • بازدید کلی : 3,898,485
  • مهدی احمدی - خاطره ها