loading...
فروشگاه خرازی گل گندم
majid بازدید : 101 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

تو را نگاه می کنم

خورشید چند برابر می شود و روز را روشن می کند!

بیدار شو

با قلب و سر رنگین خود

بد شگونی شب را بگیر

تو را نگاه می کنم و همه چیز عریان می شود

زورق ها در آب های کم عمقند...

خلاصه کنم:دریا بی عشق سرد است!

جهان این گونه آغاز می شود:

موج ها گهواره ی آسمان را می جنبانند

(تو در میان ملافه ها جا به جا می شوی

وخواب را فرا می خوانی)

بیدار شو تا از پی ات روان شوم

تنم بی تاب تعقیب توست!

می خواهم عمرم را با عشق تو سر کنم

از دروازه ی سپیده تا دریچه ی شب

می خواهم با بیداریِ تو رویا ببینم!
برچسب ها تو را نگاه می کنم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 7530
  • کل نظرات : 875
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 697
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,269
  • بازدید ماه : 5,528
  • بازدید سال : 52,011
  • بازدید کلی : 3,898,414
  • مهدی احمدی - خاطره ها