loading...
فروشگاه خرازی گل گندم
majid بازدید : 138 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

بنال ای نی که من غم دارم امشب

نه دلسوز و نه همدم دارم امشب

 


دلم زخم است از دست غم یار

هم از غم چشم مرهم دارم امشب

 


همه چیزم زیادی می‌کند ، حیف !

که یار از این میان کم دارم امشب

 


چو عصری آمد از در، گفتم ای دل !

همه عیشی فراهم دارم امشب

 


ندانستم که بوم شام رنگین

به بام روز خرم دارم امشب

 


برفت و کوره‌ام در سینه افروخت

ببین آه دمادم دارم امشب

 

به‌ دل جشن عروسی وعده کردم

ندانستم که ماتم دارم امشب...


شهریار


برچسب ها بنال ای نی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 7530
  • کل نظرات : 875
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 697
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,260
  • بازدید ماه : 5,519
  • بازدید سال : 52,002
  • بازدید کلی : 3,898,405
  • مهدی احمدی - خاطره ها