loading...
فروشگاه خرازی گل گندم
majid بازدید : 56 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

ماهه من غصه نخور زندگی جذر و مد داره

دنیامون یه عالمه آدمه خوب و بد داره

ماهه من غصه نخورهمه که دشمن نمیشن

همه که پر ترک ، مثل من و تو نمیشن

ماهه من غصه نخور مثل ماها فراوونه

خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه

ماهه من غصه نخور گریه پناه آدماس

تر و تازه موندن گل، ماله اشک شبنماس

ماهه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه

اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه

ماهه من غصه نخور خیلی ها تنهان مثل تو

خیلی ها با زخمای زندگی آشنان مثل تو

ماهه من غصه نخور زندگی خوب داره و زشت

خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت

ماهه من غصه نخور دنیا رو بسپار به خدا

هر دومون دعا کنیم تو هم جدا منم جدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 7530
  • کل نظرات : 875
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 697
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,261
  • بازدید ماه : 5,520
  • بازدید سال : 52,003
  • بازدید کلی : 3,898,406
  • مهدی احمدی - خاطره ها