loading...
فروشگاه خرازی گل گندم
majid بازدید : 64 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

هنوزعاشق ترینم ای تو تنها باور من     

به غیر از با تو بودن نیست هوایی بر سر من

هنوز عطر تو مونده در فضای خانه ی من

هنوزم بی قرار این دل دیوونه ی من

من تشنه ی محبت درد آشنای هجرت

دلم به این جدایی هرگز نکرده عادت

نا کامی از تولد همزاد بخت من بود

ندارم از تو شکوه این سرنوشت من بود

بی تو حدیث عشق ُ دیگر باور ندارم

جز با تو بودن آرزویی بر سر ندارم

می پیچه عطر خاطره در خلوت شبهای من

تکرار اسم قشنگت شده عادت لبهای من

فراموشم نکن تویی تنها دلیل بودن من

به یاد من باش فراموشم نکن ...

برچسب ها هنوزعاشق ترینم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 7530
  • کل نظرات : 875
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 697
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,391
  • بازدید ماه : 5,650
  • بازدید سال : 52,133
  • بازدید کلی : 3,898,536
  • مهدی احمدی - خاطره ها