loading...
فروشگاه خرازی گل گندم
majid بازدید : 138 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

اخرین بار که من از ته دل خندیدم علتش پول نبود 


انعکاس جوک هر روز نبود علتش چهره ی ژو لیده ی یک دلقک یا 


زمین خوردن یک کور نبود 


من به من خندیدم 


که چو یک دلقک گیج 


نقش یک خنده به صورت دارم و دلم میگرید ...........


عکس هایی از لحظه های زیبای تنهایی


شیشه ی پنجره را باران شست 


از دل من اما 


چه کسی نقش تو را خواهد شست .........؟ 


چه بگویم با تو ؟؟؟؟


دلم از سنگ که نیست 


گریه در خلوت دل ننگ که نیست 


چه بگویم با تو 


که سحر گه دل من باز از دست تو  ای رفته ز دست 


سخت در سینه به تنگ امده بود ...........


عکس هایی از لحظه های زیبای تنهایی

 

نه بهار با هیچ اردیبهشتی 


نه تابستان با هیچ شهریوری 


و نه زمستان با هیچ اسفندی 


اندازه ی  پاییز به  مذاق خیابان ها خوش نمی اید 


پاییز مهری دارد که بر دل خیابان ها مینشیند ....


عکس هایی از لحظه های زیبای تنهایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 7530
  • کل نظرات : 875
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 697
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,181
  • بازدید ماه : 5,440
  • بازدید سال : 51,923
  • بازدید کلی : 3,898,326
  • مهدی احمدی - خاطره ها